Huddle Help Hulp!

Op deze pagina help ik je als je even geen wijs wordt in of uit Huddle.
Dat is het programma of de app waarin alle cursussen nu staan. 
Goed kijken en lezen dan komen we er hier samen wel uit hoor!


Je werkt op een laptop of computer:

GA je via internet met een website, dat is deze link: https://cursus.mandala-academie.nl/ of druk op de oranje knop die je rechtsboven ziet op www.mandala-academie.nl

Er zijn er een paar oplossingen waar ik aan denk. Ik zal ze je vertellen en dan is het eventjes proberen met alles. Straks doet ie het hopelijk dan weer en dan heb JIJ dat gefixt! Yessssss!

Stap 1:
De computer heeft nogal de neiging van alles te bewaren. Windows en Apple hoor. Zet hem daarom even uit en dan weer aan. Dan fixen en verschonen ze zichzelf vaak.

Stap 2:
Wat ook kan is dat het CACHE zijn of COOKIES. Hoop technisch gedoe maar ze wissen kan gemakkelijker, geen stress. Deze twee zeggen je hoe:


Stap 3:
Werkt het daarna nog niet met de videos? Probeer dan eens uit te loggen en weer in. Dat zou ook nog kunnen. Soms is het internet even wat traag en druk. Dit kan je allemaal helpen!

Je werkt op een tablet of telefoon?

Gebruik je de app van Huddle op je telefoon of tablet? Kijk dan even in je app-store of playstore van je merk apparaat. Dit zouden de oplossingen kunnen bieden:

  1. Het kan liggen aan de versie van de app. Het is verstandig om te controleren op je apparaat of je een update van de Huddle app mag doen.

  2. Heel soms werkt dat ook niet en dan kan het helpen om de hele app verwijderen en opnieuw te downloaden. Geen zorgen, je raakt daarmee geen cursussen kwijt.

  3. Sluit na die update alle apps helemaal af en zet dan de telefoon of tablet helemaal uit. Dat is dan een soort kleine reset.  Hoe je je telefoon of tablet helemaal uit kunt zetten staat duidelijk stapsgewijs uitgelegd op seniorweb:
    - een Android-telefoon uitzetten: https://www.seniorweb.nl/tip/hoe-zet-ik-mijn-adroid-toestel-uit-en-aan
    - een iPhone uitzetten: https://www.seniorweb.nl/artikel/iphone-ipad-uitzetten
    - een tablet helemaal uitzetten: https://www.seniorweb.nl/tip/moet-ik-mijn-tablet-uitschakelen

Vraag je hulplijn om een blik:

Ik hoop dat je er zo uit komt of dat je misschien iemand in de buurt hebt die je ermee kan helpen.

Helpt bovenstaande stappen ook als je het samen met iemand doet allemaal niet?
Laat het me dan weten, dan gaan we de helpdesk van Huddle inschakelen. Kan wel een paar dagen duren voor ik dat besproken krijg met ze, dus vraag een bekende of geliefde om met je mee te lezen en te kijken. 

Wil je wel mijn hulp?  Het is fijn als je dan wat schermprintjes kunt meesturen waarop de foutmeldingen te zien zijn. Mail me dan ook welk apparaat en welk merk je gebruikt. Je kunt het onderstaande contactformulier gebruiken, of mailen naar
kim@mandala-academie.nl 

Dus ik duim gewoon dat het rondkijken en uitproberen werkt voor je!